♥our love leo & david♥
♥لیونل مسی♥داوید ویا♥

Leo Messi en Senegal


ادامــﮧ مطلب
شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 1:13 | nika messi |

ستاره بارسلونا برای بازی در کنار نیمار لحظه شماری می کند. او گواردیولا را گزینه مناسبی برای بایرن مونیخ دانست.

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا که با شرکت اسپایر قطر در کارهای خیریه در سراسر چهان شرکت می کند، این بار سنگال را انتخاب کرد و برای مبارزه با بیماری مالاریا وارد این کشور آفریقایی شد.

مسی به محض ورود به سنگال با استقبال پر شور مردم و مقامات سیاسی و ورزشی این کشور مواجه شد. او در مراسم عکس گرفتن از حجله نمادینی که به امید ریشه کن شدن مالاریا آماده شده بود حاضر شد و بعد از آن در نشستی خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، بیماری ملاریا 650 میلیون نفر از ساکنان آفریقا را تهدید می کند و برای درمان بیماران در این کشور به حدود 450 میلیون حجله توری مخصوصی نیازمند است که کشورهای آفریقایی به علت فقر و نداری قادر به تامین آنها نیستند و همین مساله باعث شده است تا مسی به همراه این شرکت قطری دست به کار شود و برای جمع آوری کمک کمپین حمایت تشکیل دهد.

مسی در جواب سوال خبرنگار عربی کوره درباره انگیزه اش برای مشارکت در چنین کارهای خیریه ای گفت: ارزش های اخلاقی مرا به شرکت در چنین کارهای تشویق می کند. از آکادمی اسپایر برای فراهم کردن چنین فرصتی برای من تشکر می کنم.

قرار بود که در این نشست اصلا سوال های فوتبالی پرسیده نشود اما خبرنگاران نتوانستند خود را کنترل کنند و مسی هم با خوشرویی تمام به سوالات آنها پاسخ داد.

بهترین بازیکن چهار سال اخیر فوتبال جهان درباره پیوستن نیمار به بارسلونا گفت: از اینکه بارسلونا با بازیکنی چون نیمار قرارداد امضا کرد خوشحالم. بی صبرانه در انتظار بازی در کنار او هستم. بارسلونا مجموعه ای از بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. همه ما باید برای موفقیت تیم از هیچ کوششی دریغ نکنیم و هر آنچه را که در توان داریم رو کنیم. از آمدن نیمار استقبال می کنم. امیدوارم که بتوانیم در کنار هم برای بارسلونا موفقیت کسب کنیم.


بارسا پس از تلاش های بسیار به تازگی نیمار را از سانتوس به خدمت گرفته است ، به طوری که برخی مفسران عقیده دارند شاید مسئولان این تیم بخواهند این مهاجم برزیلی و مسی را در یک پست قرار دهند. اما مسی از این بابت نگران نیست. وی گفت: « می دانم که نیمار بازیکن برجسته ای است که دستاوردهای زیادی برای بارسلونا به همراه خواهد داشت. اگر خدا بخواهد ما می توانیم با هم در بارسا بازی کنیم.»


مسی درباره پیوستن گواردیولا به بایرن مونیخ گفت: گواردیولا مربی بزرگی است و کارهای زیادی برای تیم جدیدش انجام خواهد داد.

پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسا نیز با امید به تداوم موفقیت های چشمگیر فصل قبل، از فصل آینده هدایت بایرن مونیخ را بر عهده خواهد گرفت. این در حالی است که این تیم به راحتی توانست عنوان قهرمانی بوندسلیگا و جام حذفی آلمان را از آن خود کند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز قهرمان شود.

مسی معتقد است گواریولا می تواند به بایرن قدرت بیشتری نسبت به قبل ببخشد و روحیه رقابتی این تیم را افزایش دهد.

عملکر بسیار خوب تیم های آلمانی در لیگ قهرمان اروپا باعث شد تا بسیاری به ستایش از فوتبال آلمان بپردازند و از پایان سلطه اسپانیا بر فوتبال جهان سخن گویند اما مسی چنین نظری ندارد:" باید عملکرد خوب تیم های آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا را ستود، با این حال پیش بینی نمی کنم که موفقیت آنها ادامه یابد چرا که بازی در این رقابت ها بسیار سخت است. فوتبال آلمان در این چند سال اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته است اما رقابت همچنان ادامه دارد. بر این باورم که فوتبال اسپانیا همچنان قوی تر است چرا که ابزار لازم برای در اوج ماندن را دارد. رقابت با آلمان و دیگر تیم های قوی باعث بهتر شدن عملکرد و بالا رفتن انگیزه بازیکنان می‌شود.

 مسی که در دوره نخست مربیگری مورینیو در چلسی با وی جنگ لفظی داشت معتقد است این مربی پرتغالی بار دیگر حضور موفقیت آمیزی در چلسی خواهد داشت. کاپیتان آرژانتینی بارسلونا همچنین امیدوار است رئالی ها که رقبای دیرینه تیم وی هستند، فصل آینده مانند همیشه با روحیه ای رقابتی در لیگا حاضر شوند.این در حالی است که پس از رفتن مورینیو، کارلو آنچلوتی هدایت رئال را بر عهده گرفته است.

مسی که به عنوان سفیر مبارزه با مالاریا به شهر سالی در سنگال سفر کرده بود در مصاحبه ای در این شهر گفت : « فکر می کنم به هر جهت کار در لیگا دشوار است و همچنان هم دشوار خواهد بود.»

وی افزود : « حریفان ما در لیگا تیم های قدرتمندی مانند رئال مادرید هستند که بازیکنان فوق العاده ای دارند.مورینیو مربی بزرگی بود اما ما می دانیم که آنچلوتی نیز به همان اندازه در کار خود خبره است. فکر می کنم مورینیو نیز در چلسی موفق خواهد بود زیرا او مربی ماهری است.»



وی گفت : « فکر می کنم همان طور که در طول سال های اخیر نشان داده ایم، ما تیم و بازیکنان بزرگی داریم. فکر می کنم ورود گواردیولا به بایرن این تیم را قوی تر خواهد کرد. کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمان اروپا همواره کار دشواری بوده است و هدف ما نیز تلاش برای قهرمانی و موفقیت در همه رقابت ها است. شیوه کار ما در بارسلونا همین است. این بار آلمانی ها قهرمان لیگ قهرمانان شدند.اما کسی نمی داند در فصل بعد چه تیمی قهرمان خواهد شد.»

مسی همواره برای درخشش در تیم ملی آرژانتین به اندازه بارسلونا تحت فشار قرار دارد. وی به علت حضور نه چندان موثر خود در بازی های ملی در مقایسه با موفقیت های خود در سطح باشگاهی مورد انتقاد قرار گرفته است.

اما وی رقابت های جام جهانی 2014 برزیل را فرصت خوبی برای نشان دادن توانایی های خود در تیم ملی آرژانتین و کسب عنوان قهرمانی این تیم می داند.
به گزارش آسوشیتدپرس، مسی در این باره گفت : « اگر خدا بخواهد، ما قهرمان جام جهانی خواهیم شد.ما هنوز یک سال تا این رقابت ها فرصت داریم و باید در این مدت عملکرد خود را بهبود بخشیم و هنوز باید خود را بیش از این تقویت کنیم. این در حالی است که زمان کافی برای این کار را داریم. باید به تلاش خود ادامه دهیم تا رویایمان برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی محقق شود.»
مسی در پایان سخنان خود درباره فوتبال سنگال و احتمال حضور بارسلونا در این کشور گفت: فوتبال سنگال برای مردم این کشور خوشحالی و سعادت را به ارمغان می آورد و این وظیفه اصلی فوتبال است. درباره بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال سنگال هم باید بگویم که من مشکلی ندارم اما این مسئله به باشگاه مربوط است نه من.

Messi

 

شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 1:12 | nika messi |

 


شنیده می شد که قرار شده تا مسی با پرداخت 15 میلیون یورو به سازمان مالیات، این پرونده را بسته شده ببیند


Lionel Messi

سایت گل-طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، دادگاه بارسلونا در گزارشی انتشار اخباری مبنی برتوافق با مسی و پدرش را تکذیب کرده است.

پیش از این اخبار منتشره حکایت از آن داشت که دادگاه بارسلونا با مسی و پدرش که به فساد مالی متهم هستند، به توافق رسیده که درازای پرداخت 15 میلیون یورو به سازمان مالیات، به این پرونده پایان داده و از ادامه یافتن روند دادگاه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

اما حالا منابع دادگاه بارسلونا اعلام کرده اند که آنها نمی دانند که آیا مسی چنین مبلغی را به آژانس قضایی به عنوان یک گام ابتدایی برای توافق با دادگاه پرداخت کرده است یا نه.

آنچه برای این منابع مشخص و قطعی است، این است که دادگاه و مسی به هیچ توافقی نرسیده اند تا با اتکا به آن پرونده فساد مالی 4 میلیون یورویی مسی بسته شود.

درصورتی که اتهام وارده به مسی تائید شود او ممکن است به پرداخت جریمه ای 2 تا 6 برابر این رقم متهم شود.

دادگاه جرایم اقتصادی بارسلونا روز 12 ژوئن شکایتی را علیه لیونل مسی و پدرش به خاطر سه مورد فساد مالی تنظیم کرد. آنها متهم هستند که مبلغ 4.164.674 یورو را به سازمان مالیاتی اعلام نکرده اند.

هفته گذشته مسی 10 میلیون یورو را بابت مالیات سالهای 2010 و2011 پرداخت نمود و تا 30 ژوئن فرصت دارد تا تکلیف مالیات سال 2012 اش را روشن کند.

شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 1:10 | nika messi |

 

لیونل مسی که برای شرکت در یک پروژه انسان دوستانه به سنگال سفر کرده بود در گفتگو با رسانه های خبری این کشور شرکت کرد.

او در بخشی از صحبت هایش به آنالیز عملکرد نیمار در جام کنفدراسیون ها پرداخت و گفت: « نیمار بازیکن بزرگی است .مطمئنم که می تواند کارهای زیادی برای بارسلونا انجام دهد. امیدوارم که در بارسا هم بتواند همین کارهایی که برای برزیل انجام می دهد را ادامه دهد.»

ستاره آرژآنتینی در مورد هدف پیش روی بارسا گفت:« هدف ما در فصل پیش رو این است که همچنان برای فتح تمام جام ها بجنگیم.»

مسی درمورد انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید گفت:« ما مقابل یک تیم بزرگ رقابت خواهیم کرد. کار سختی خواهد بود چون رئال بازیکنان بزرگی دارد. آنها یک سرمربی خیلی بزرگ داشتند و حالا یک سرمربی خیلی خوب را جایگزین او نمودند.»

البته او مورینیو را هم فراموش نکرد و مطمئن است که اقای خاص چلسی را مبدل به حریفی سرسخت خواهد نمود:« مورینیو سرمربی بزرگی است و درچلسی هم عملکرد خوبی خواهد داشت.»

لئو معتقد است که گواردیولا در بایرن مونیخ موفق خواهد شد.او دراین باره گفت:« بایرن قبل از روی کار آمدن گواردیولا هم تیم بزرگی بود.آنها فصل گذشته تمام جام های ممکن را فتح کردند و بازیکنان بزرگی دارند. آمدن پپ باعث می شود تا آنها قوی تر از قبل شوند.بایرن رقیب سختی برای فتح جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا است ولی ماامیدواریم که دوباره برای فتح تمام جام ها بجنگیم.»

شنبه 8 تير 1392برچسب:, | 1:5 | nika messi |

آقای پرس (دیروز) :اگه بارسا قصد داشت مسی را بفروشد ما را خبر کنید

گواردیولا(کنفرانس) :هیچ کسی بارسلونا را به خاطر پول ترک نمی کند.دو دلیل برای ترک وجود دارد، یکی از عملکرد تو راضی نباشن ، دوم اینکه خودت علاقه ای به ادامه نداشته باشی .هیچ دلیل دیگه ای وجو ندارد .



1

شنبه 7 تير 1392برچسب:, | 23:23 | nika messi |

http://uploadtak.com/images/r3173_david_villa_reuters_.jpg

- داوید ویا، مهاجم تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا، در لیست خرید تابستانی تاتنهام قرار گرفته است.به گزارش دیلی میل، هفته آینده مدیر فنی تیم تاتنهام، فرانکو بالدینی طی یک نشست با داوید ویا شرایط انتقال این مهاجم به لیگ برتر را بررسی می کنند. این در حالی است که روبرتو سولدادو نیز همچنان در لیست خرید تاتنهام می باشد.

جمعه 7 تير 1392برچسب:داوید ویا,تاتنهام,انتقال, | 12:59 | nika messi |

جام خوان‌گمپر در تاریخ 2 آگوست اولین بازی مسی و نیمار در کنار یکدیگر خواهد بود.

بارسلونا در این دیدار به مصاف سانتوس میره
بارسا پیش‌بینی میکنه که میتونه از بلیط‌فروشی این دیدار 4 میلیون یورو درآمد داشته باشه

 

جمعه 7 تير 1392برچسب:جام,خوان گمپر,2آگوست,مسی,نیمار,اولین بازی,بارسلونا,سانتوس, | 12:56 | nika messi |

http://leonella1.mihanblog.com

پنج شنبه 6 تير 1392برچسب:, | 12:1 | nika messi |

این ستاره جوان برزیلی به تازگی از سانتوس به بارسا پیوست و با نمایش های خوبی که در رقابت های جام کنفدراسیون ها از خود به نمایش گذاشت، انتظارات زیادی ایجاد کرد

سایت گل- سیلوینیو، مدافع سابق بارسلونا، معتقد است نیمار کار دشواری برای پشت سر گذاشتن لیونل مسی دارد.

این ستاره جوان برزیلی به تازگی با انتقالی 58 میلیون یورویی از سانتوس به بارسا پیوست و با نمایش های خوبی که در رقابت های جام کنفدراسیون ها از خود به نمایش گذاشت، انتظارات زیادی ایجاد کرد اما سیلوینیو معتقد است او برای اینکه بتواند مسی را در سایه قرار دهد، کار دشواری دارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" نیمار در حال حاضر بهترین بازیکن برزیل است و یکی از بهترین بازیکنان دنیا. اما او برای پشت سر گذاشتن مسی که چهار بار برنده توپ طلا شده، کار بسیار پیچیده ای دارد.

رونالدو، روماریو و رونالدینیو سه بازیکن فوق العاده بودند که همگی توانستند عملکرد خارق العاده ای در رئال داشته باشد.

البته بارسا تنها مسی نیست. آنها اینیستا و ژاوی را هم دارند. کار برای نیمار ساده نیست."

سیلوینیو بین سال های 2004 تا 2009 برای بارسا بازی کرد و با این تیم سه قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ به دست آورد.

چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, | 22:7 | nika messi |

چهار بازی آینده تیم مسی ( مسی و دوستان )


شنبه 8 تیر - 29 ژوئن - مدلین کلمبیا
دوشنبه 10 تیر - 1 جولای - لیما پرو
چهارشنبه 12 تیر - 3 جولای - لس آنجلس آمریکا
شنبه 15 تیر - 6 جولای - شیکاگو آمریکا


 

 

چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:, | 22:5 | nika messi |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 84 صفحه بعد